Компанія ТОВ "НПЦ ЄТМ" робить ваги вагонні тензометрування нового покоління торгової марки Пульсар-ЄТМ ВВТ-СД для зважування залізничних вагонів в статичному та динамічному режимах.
Ідеальний варіант при зважуванні великого вантажопотоку. Ваги при зважуванні в статичному режимі застосовуються для комерційного обліку.
При зважуванні вагону в динамічному режимі на швидкості до 12 км/год без зупинки значно скорочується час проведення маневрових робіт. Під час зважування в динаміці вагонні ваги в автоматичному режимі визначає масу локомотиву, загальну масу складу, масу кожного вагону, масу візків та зміщення центру тяжіння вагону.
ПЕРЕВАГИ ТА ОСОБЛИВОСТІ:
1. Ваги встановлюються на стандартні з/б шпали у будь-яку пору року.
2. Монтаж вагів виконується за 2-3 робочих зміни.
3. При необхідності перенесення вагів в інше місце - не потрібно капітальних витрат.
4. Ваги мають функцію визначення подовжнього та поперечного зміщення центру тяжіння вагону.
5. На показання вагів НЕ впливає просадка залізничного баласту під вагами в межах норм його змісту (можлива та, що просіла до 30 - 40 мм).
6. Опори датчиків, що самоорієнтуютьсяя, забезпечують стабільність показань вагів та високу точність вимірів.
7. Юстирування вагів виконується в кілограмовому режимі в статиці (d =1 кг)
8. Використання вагів для зважування усіх типів вагонів з базами від 7,5 м до 11 м.
9. Калібрування вагів може бути виконане Замовником самостійно за наявності вагоповірочних засобів і у присутності Госповірителя.
10. Електроніка вагів дозволяє проводити самодіагностику з висновком інформації про можливі несправності на дисплей вагопроцесора і ПК.
11. Ваги зберігають в пам'яті і видають наступну інформацію:
-Дата і час зважування;
-Маса кожного вагона і складу в цілому;
-швидкість руху при зважуванні;
-формування протоколу зважування та надання результатів зважування для виведення їх на друк;
-Передача даних на ПК і дистанційне керування з ПК по інтерфейсах RS232.
Технічні характеристики
Показник | Значення |
Клас точності в режимі статичного зважування відповідно до ДСТУ EN 45501 | середній |
Клас точності вагів в режимі динамічного зважування, а також конкретні значення меж похибок, що припускаються, для конкретних вагів залежать від стану під'їзного шляху, тому ці значення визначаються за результатами оцінки відповідності. | |
Найбільша межа зважування, тонни | 150 |
Найменша межа зважування : в режимі статичного зважування, тонни у режимі динамічного зважування, тонни |
2 |
16 | |
Дискретність відліку (dd) І ціна повірочної поділки (є), Кг | 50 кг |
Межі допустимої похибки при оцінці відповідності в режимі статичного зважування, кг: | |
в діапазоні навантажень від 2 т до 25 т включно понад 25 тонн до 100 тонн включно понад 100 т |
± 25 ± 50 ± 75 |
Діапазон швидкостей: | |
— при зважуванні | 3-10 км/г |
— транзитна швидкість | до 12 км/г |
Напрям руху | двостороннє |
Температурний діапазон роботи по ГОСТ 15150, °С: | |
Грузоприймальна платформа | від мінус 30 до + 45 |
Ваговий термінал | від + 10 до + 45 |
Ступінь захисту від пилу та вологи по ДСТУ EN 60529: | |
Грузоприймальна платформа | IP55 |
Тензометричні датчики | IP68 |
Ваговий термінал | IP40 |
Напруга живлення: - від мережі змінного струму, В; частота, Гц |
220 (+ 22; - 33); 50 ± 1 |
Споживана потужність, не більше, В • А | 20 |
Середній термін служби, років | 10 |
Габаритні розміри вантажоприймальної платформи, м | 6,16 × 2,2 ×0,46 |
Автоматизація ВАГОННИХ ВАГІВ
Система автоматизації вагонних вагів призначена для ідентифікації зважуваного транспортного засобу, з метою зменшення тимчасових витрат на оформлення вантажу, усунення помилок, пов'язаних з впливом людського чинника, а також для повного виключення людини з процесу зважування.
Автоматизація вагового господарства за допомогою впровадження систем розпізнавання номерів вагонів - рішення, що дозволяє вивести виробництво на новий рівень. Розпізнавання номерів вагонів дозволяє проводити додатковий контроль за діяльністю пунктів вагового контролю. Програмний продукт якісно розпізнає вагонні номери, проводить автоматичну реєстрацію, облік і контроль переміщення рухомого складу залізничного транспорту. Ця система може застосовуватися як самостійно, так і вбудовуватися в уже наявну інформаційну систему підприємства або ж, не будучи її частиною, забезпечувати з нею ефективну взаємодію.
Також в систему автоматизації входить інтеграція з системою планування ресурсів SAP.
СЕРВІС ВАГІВ
Компания ООО «НПЦ ЕТМ» предлагает услуги профессионального сервисного обслуживания весов различных типов и назначения, в том числе: автомобильных, вагонных, бункерных, для взвешивания жидких и сыпучих грузов, платформенных, для животных.Компанія ТОВ "НПЦ ЄТМ" пропонує послуги професійного сервісного обслуговування вагів різних типів та призначення, у тому числі: автомобільних, вагофнних, бункерних, для зважування рідких та сипких вантажів, платформених, для тварин.
Наші фахівці виконають всі необхідні види робіт для перевірки і ремонту устаткування, а також забезпечать
рішення інших завдань, пов'язаних з його належним обслуговуванням. Крім того, компанія ТОВ "НПЦ ЄТМ" пропонує організацію перевірки вагів, що включає виклик повірителя, надання повірених еталонних гирь і подання вагоповірочного вагону.