Україна, м.Харків, вул. Велика Панасівська, 101
+38 (096) 458-68-87
sale@spc-etm.com

vc_single_image image=

Colannaya Tensodel CS-DP Sensocar-це цифрова модель тенометричного датчика, вивільнення якого проводиться в Іспанії. Теншодери Sensocar виготовляються та встановлюються в залізничних масштабах та дорожніх лусочках, де вага транспортного механізму, який розташований на лусочках, обчислюється через платформу.

здатною визначати масу вантажного автомобіля чи вагона на залізничному полотні

Tenshoper CS-DP Sensocar використовується як вимірюючий елемент структури ваги шкал. Тензометричні датчики встановлюються в точках структури ваги, де, згідно з малюнком виробника, рівний тиск по всій платформі рівний. Датчик встановлюється під підлогою платформи або встановлюється всередині самої платформи, що отримати оперативну інформацію про присутнє навантаження на вагу.

Серія CS-DP-це датчики цифрового типу, точність показників C5 зчитування (низький відсоток помилок). Датчики можна використовувати в таких видах промислових та вантажних ваг: лусочки автомобілів до 100 тонн; Ваги вагона до 200 тонн; Бункерні масштаби до 50 тонн. Виробники іспанського обладнання Sensocar використовують іспанські датчики Sensocar завдяки надійності (європейські компоненти, будівля з нержавіючої сталі), що підтверджується отриманням сертифікатів європейського органу метрології.

Модель CS-DP має 8 модифікацій ваги від 10 до 50 тонн. Датчики встановлені на платформі невеликими партіями, від 4 до 8 датчиків на вагову платформу. Вибір кількості датчиків визначається проектуванням ваг та платформ, а також технологічною потребою замовника. У масштабах автомобілів платформа довжиною 4-5 метрів потребує 4 датчиків, які розташовані у формі прямокутника. Для автомобільної платформи довжиною 6-8 метрів можна використовувати 6-8 датчиків, що є наслідком більшого тиску посередині довгої платформи. Платформа вагонних ваг знадобиться від 4 до 6 тендістів.

який перетворює аналогові сигнали від датчиків на фінальний результат зважування

Виконання CS-DP працює на каналі передачі цифрових даних. Точність та швидкість розрахунку трохи вище, ніж у аналогових датчиків через електроніку. Такі модифікації з відзнакою у вигляді максимальної ваги продуктивності доступні для порядку:

  • Завантажте до 10 тонн.
  • Завантажте до 15 тонн.
  • Завантажте до 20 тонн.
  • Завантажте до 25 тонн.
  • Завантажте до 30 тонн.
  • Завантажте до 35 тонн.
  • Завантажте до 40 тонн.
  • Завантажте до 50 тонн.

Зважаюче обладнання (тенометричні датчики типу) виготовляється з компонентів, які виробляються в Європі та Азії. Корпус датчиків виготовлений з лиття з нержавіючої сталі, покриття є рівномірним і надійним: внутрішні елементи датчиків надійно захищені від вологи, сміття, опадів. Надійний захист внутрішніх компонентів забезпечує безперебійні, точні вимірювання транспортної ваги.

Прибуваючи на платформу, дорожній або залізничний транспорт - це тиск на всі вагові платформи, які рівномірно розподіляють вагу транспорту в їх районі. Далі платформа починає переносити тиск від ваги на свої будівлі, де встановлені тендіїсти. Під тиском теноресістор завантажується всередині датчика. Виходячи з тиску на резистор, формула обчислює тиск на датчик в цілому. Крім того, ці дані на цифровому каналі передаються до вагового терміналу, де дані для кожного датчика передаються на кілограми, а результат від усіх датчиків складається в одне число і відображається як кінцевий результат зважування.

підсумовуються та виводяться у вигляді підсумкового результату – ваги автомобіля чи вагона.

  • Клас для визначення маси транспорту С5.
  • Межі тиску маси 1 датчика: 10 000 кг; 15 000 кг; 20 000 кг; 25 000 кг; 30 000 кг; 35 000 кг; 40 000 кг; 50 000 кг.
  • Період PARROWING - профілактика 1 раз на рік.
  • Індикатор напруги потужності становить 10 вольт на датчик.
  • Діапазон температури з правильними результатами -від -21 до +41 градусів.
  • Розмірні показники: діаметр 89 мм, висота 118,5 мм.
  • Тендодель важить 3 кг.

Зворотний дзвінок