Україна, м.Харків, вул. Велика Панасівська, 101
+38 (096) 458-68-87
sale@spc-etm.com

vc_single_image image=

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]vc_single_image image=

підсумовуються та виводяться у вигляді підсумкового результату – ваги автомобіля чи вагона.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Тензодатчик колонный SP-DP Sensocar является цифровой модификацией тензометрического датчика SP-A. Разработка и серийное производство предприятия Sensocar осуществляется не далеко от города Барселона (Республика Испания). Востребованными модификациями на рынке весового оборудования Украины являются датчики, рассчитанными на весовую нагрузку в 30 тонн и 40 тонн.

здатною визначати масу вантажного автомобіля чи вагона на залізничному полотні

Тензодатчик SP-DP Sensocar – является основным цифровым элементом, который осуществляет практическое взвешивание заехавшего на платформу транспорта. При заезде на взвешивающие платформы, автомобильный или железнодорожный транспорт, создает высокое давление на поверхность платформы, которая распределяет весовую нагрузку по всем опорным точкам. Под каждой опорной точкой производители устанавливают цифровой тензодатчик.

Тензодатчики на которые опираются весовые платформы с транспортом, получают небольшую внутреннюю деформацию. Внутри корпуса датчика, который по внешней оболочке отлит из нержавеющей стали, находится тензорезистор, который считывает показатели давления в точке, обрабатывают их и передают под видом электронного сигнала.

Использование цифровых датчиков веса подтверждается монтажом в автомобильные весы и вагонные весы. Под одну стандартную платформу для взвешивания транспортных механизмов устанавливают 4 цифровых тензодатчика. Под нестандартные платформы могут устанавливать 6 датчиков. Автомобильные весы изготавливаются из 2-4 платформ (это 4-18 датчиков). Железнодорожные весы могут быть изготовлены с 2, 3, 4 платформами (8-16 датчиков).[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

який перетворює аналогові сигнали від датчиків на фінальний результат зважування

Модифікація SP-DP зроблена майже однаковою серед усіх його модифікацій. Єдина відмінність - це робочий діапазон зважування від 0 кг. Верхні межі зважування можуть бути такими показниками: 10т; 15т; 20т; 25т; 30т; 35т; 40т; 50т.

Зовнішня оболонка буде служити тривалий час в умовах постійного використання датчиків. Датчики можуть бути приховані всередині платформи і можуть бути безпосередньо на основі лусочки. Оболонка датчика -це цілий лист з бренду з нержавіючої сталі. Таке покриття захищає датчик від появи зовнішньої іржі, знімає електронні вузли та автоматизацію від вуличних відходів та пилу.

Тиск з платформи падає на верхню чашку тенделю. Тиск, що чиниться на чашку, передається далі до тенометричного резистора продукту, який обробляє тиск, що чинається на значення маси об'єкта. Після трансформації технічні характеристики миттєво передаються до вагового терміналу, інформація, на якій ми бачимо у вигляді чисел.

підсумовуються та виводяться у вигляді підсумкового результату – ваги автомобіля чи вагона.

  • Модифікація DP (цифрова) може бути зроблена за допомогою класу точності С4.
  • Потужність датчика з мережі 10 вольт (+-5 В).
  • Опір, що входить до датчика, становить 800 Ом.
  • Опір, що залишає датчик, досягає 700 Ом.
  • Працюючи в цьому температурному діапазоні, робота Tensodel є правильною: мінімум 20 градусів морозу, максимум 40 градусів тепла. Виходячи за межі цих меж, дозволено збільшення відсотка помилок вимірювання.
  • Датчик високий 15 см діаметром 9 см.
  • Вага тенсоду - 2,9 кг.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Зворотний дзвінок